شاهزاده ی رویاها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سخت است یکرنگ ماندن در دنیایی که....... مردمش برای پر رنگ شدن حاضرند هزار رنگ باشند!!! فقط کسانی که دارای پاکترین سرشت هستند یک رنگ و پر رنگ می مانند!!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاکترین سرشت و آدرس justmahsa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 93
:: کل نظرات : 160

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 39
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 59
:: بازدید ماه : 819
:: بازدید سال : 2913
:: بازدید کلی : 363640

RSS

Powered By
loxblog.Com

پاکترین سرشت مخصوص کسانی است که قلبشان خالی ازکینه!زبانشان خالی از کنایه!چشمشان خالی از گناست!

شاهزاده ی رویاها
سه شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 18:19 | بازدید : 994 | نوشته ‌شده به دست مهسا | ( نظرات )

یک روز روی نیمکت پارک نشسته بود که....

-ببخشید دخترم میشه چند لحظه وقتتو بگیرم؟!

-خواهش میکنم!بفرمایید؟!

-عزیزم قصد ازدواج نداری؟!

-نخیر!!!!

-آخه چرا؟!دختر ی به خشگلی و خانومی شما چرا نمیخواد ازدواج کنه؟!

اونم مثل همه ی دخترای دم بخت شروع کرد به دادن جوابای کلیشه ای.....

-میخوام ادامه تحصیل بدم!!!

شوهر میخوام چیکار!!!

خونه ی بابام دارم پادشاهی میکنم!!!

فعلا بچه ام،سنی ندارم که............

بعد از کلی حرف زدن و کلی اصرار مجبور شد سفره ی دلشو باز کنه........

-آخه اون که من میخوام پیدا نمیشه!!!

-مگه تو چه جور پسری میخوای؟؟؟

-من                 من

-راحت باش عزیزم!!!حرفتو بزن؟!

-پسری که من میخوام باید......

خوشتیپ و خوشگل باشه!!!

با دین و ایمان باشه!!!

خانواده دار و ثروتمند باشه!!!

تحصیل کرده و مودب باشه...............!!!

1 ساعتی طول کشید تا اوصاف مرد رویاهاشو گفت.........

- خب برو سر اصل مطلب!!! 1 دفعه میگفتی همون شاهزاده ی معروف سوار بر اسب سفید که همه ی دخترا آرزوشو دارن و میخوای دیگه!!!؟؟؟

-نه خب!!!

حالا اگر اسبش 1 رنگ دیگه هم باشه اشکال نداره!!!قبول میکنم!!!





:: موضوعات مرتبط: دست نوشته ها , شاهزاده ی رویاها , ,
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Ali asghar در تاریخ : 1390/11/24/1 - - گفته است :
سلام .خوبی منم خوبم تو خوب باشی
راستش چند هفته ای میشه یه کاره توپ پیدا کردم تو اینترنت من زیاد چرخ میزنم تو اینترنت بعد دیدم اینطور ی نمیشه که همیش بچرخم باید یه جور هزینه های خودمو دربیارم تو این فکر بودم که با سیستم بازاریابی آرین ادز آشنا شدم خدایش کارش بیسته .من یه فروشگاه اینترنتی برای خودم درست کردم که کاملا هم رایگان بود بعدش محصولات آرین ادز رو توش تبلیغ می کنم هر کی هم از تبلیغات من بره جنس رو بخره شرکت آرین ادز به من پورسانت فروش اون محصول رو میده که پورسانتاش مختلفه از 20 % داره به بالا تازه
این آدرس سایت آرین ادز هست خودت برو ببین ضرر نمی کنی
http://arianads.ir/index.php?ref=1747
اینم سایت فروشگاه خودم هست اینم دوست داشتی ببین
http://aryan.shopingfa.com

/weblog/file/img/m.jpg
نسیم در تاریخ : 1390/11/24/1 - - گفته است :

از درد های کوچک است که آدم می نالد
وقتی ضربه سهمگین باشد ، لال می شوی ...

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1390/11/24/1 - - گفته است :
سلام دوستم من تو رو لینک کردم تو وبم اما به صورت اتوماتیک نشد.منو لینک کن.راستی من یه وب دیگه هم دارم.www.servatmand.loxblog.com

/weblog/file/img/m.jpg
احمد در تاریخ : 1390/11/23/0 - - گفته است :
سلام مهسا خانم...

من الان که این کامنتو میزارم وقت ندارم باید سریع برم سر کار...

در مورد حدیث امام علی (علیه السلام) اینکه ، اقای شهید مطهری در یکی از کتاباش که یادم رفته اسمشو ، به این اعتقاد داره که این حدیث جعلیه و منظورش رو خوب نمی رسونه....

بعدا در مورد مسائل با هم صحبت نوشتاری خواهیم کرد...ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
Ambushrun در تاریخ : 1390/11/22/6 - - گفته است :
فقط mahsa . راستی تو وب من لینکی .دوست داشتی لینکم کن. به صورت اتوماتیک نشد .

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا خانمی در تاریخ : 1390/11/22/6 - - گفته است :
بازم معرفت تو عزیزم
قربونت بشم ممنون که بک سر زدی

/weblog/file/img/m.jpg
ahmad در تاریخ : 1390/11/22/6 - - گفته است :
سلام خواهر عزیز...

وبلاگ خوبی داری ...مطالبش هم جلف نیست و در مورد قران و حدیث مطلب گذاشتی...این عالیه..

ولی فکر کنم عکس پروفایلت اصلا به وبت نمی خوره...لطفا اونو ست کن...

موفق باشی
پاسخ:اتفاقا عکس پروفایلم خیلی هم به وبلاگم میاد!!!!!!!!

/weblog/file/img/m.jpg
ميلاد 290 در تاریخ : 1390/11/22/6 - - گفته است :
با حال بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: